Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Περί αυταπάτης…



Με όλα αυτά που ζούμε στη χώρα μας και όχι μόνο, έρχονται στιγμές που κλείνω τα μάτια και προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου οτι ζω μια αυταπάτη.

sidewalkchalkjapan


Δυστυχώς όταν τα ανοίγω διαπιστώνω οτι είναι όλα αλήθεια. Επειδή, όμως, είμαι φύση αισιόδοξη αποφάσισα να προσθέσω μία ροζ πινελιά στην ημέρα μου.



P8011047         

P8011043

Πρόκειται για ένα barbie pink κοριτσίστικο βερνίκι που περιέχει ένα διακριτικό γκλίτερ μέσα και που μπορούν να το φορέσουν από πολύ νεαρά έως μεγαλύτερης ηλικίας χεράκια;). Και στα πόδια είναι εξίσου όμορφο ειδικά εάν έχετε μαυρίσει λίγο.

Πάντως όσες δεν έχετε δοκιμάσει βερνίκια από τη σειρά της RAINBOW PRIORITIES, που θα τη βρείτε στα SEPHORA, αξίζει να το κάνετε μια και είναι εξίσου καλής ποιότητας με ακριβότερες σειρές (OPI, ESSIE κ.α). Η εφαρμογή είναι εκπληκτική, δεν αφήνει γραμμές και το χρώμα σας αποζημιώνει πλήρως μετά το δεύτερο πέρασμα. Πολλές φορές και με ένα πέρασμα (για τις βιαστικές) έχετε ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα. Στα ανοιχτόχρωμα βερνίκια της σειράς μπορεί να χρειαστεί και τρίτο “χέρι”. Ακόμη είναι αρκετά ανθεκτικά δεδομένου της τιμής (3,90 με την εκπτωση, 5,20 άνευ).


P8011041
(απο αριστερά: 284, 282, 30 το παραπάνω, έχει σβηστεί, 291, 290, 14, 337, έχει σβηστεί).  Από τα αγαπημένα μου για τα πόδια είναι το 291.


Αυτά είναι όλα όσα διαθέτω στη συλλογή μου αυτή τη στιγμή από τη σειρά, και τα έχω ευχαριστηθεί πολύ.

Αν τα δοκιμάσετε πείτε μου γνώμες. Φιλιάαα:)