Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Βαμμένων μαλλιών το ανάγνωσμα

logo_lovehair


Έχω μακριά μαλλιά και καθόλου καλή σχέση με το κομμωτήριο. Βαριέμαι αφόρητα να κάθομαι στην καρέκλα για τρεις ώρες (βαφή/χτένισμα) και να περιμένω. Έτσι το αποφεύγω όσο μπορώ. Προσπαθώ να μην ταλαιπωρώ τα μαλλιά με πολλά προϊόντα styling, κάνω μάσκες, ενώ εσχάτως (πέρυσι το χειμώνα) ανακάλυψα τη σειρά του JOHN FRIEDA για ενίσχυση του χρώματος των βαμμένων μαλλιών. Υπάρχουν προϊόντα για όλα τα χρώματα ενώ οι καστανές έχουν δύο επιλογές. Ανοιχτό καστανό και σκούρο καστανό ως μαύρο.

john_frieda 

Η μαμά μου που τα βάφει συχνότερα, λόγω λευκών, μου είπε οτι καθυστερούν αρκετά τα λευκά να ξαναβγούν και άρα έχει αραιώσει τις βαφές. Θα το βρείτε στα HONDOS και στα SEPHORA. Εγώ τελευταία τα αγόρασα από τα SEPHORA 6,52 ευρωπουλάκια με την έκπτωση  (8,70 άνευ). Η τιμή είναι η ίδια και για το σαμπουάν και για το conditioner.
Mπορείτε, φυσικά, για κάτι πιο οικονομικό να δοκιμάσετε και την αντίστοιχη σειρά της Pantene.

1705784389_l


Το αποτέλεσμα στο χρώμα είναι το ίδιο απλά η σύνθεσή του είναι λίγο “βαριά” για τα μαλλιά. Σημειώνω οτι η μαμά έχει χοντρή τρίχα και ξηρά μαλλιά ενώ εγώ λεπτή, λιπαρά και πολλά (ξέρω, άτιμη κΑΙνωνία που άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους πετάς στα Τάρταρα!). Το ίδιο αποτέλεσμα είχαμε και οι δύο με το Pantene. Εάν δεν σας ενοχλεί που τα μαλλιά θα είναι πιο “στημένα” τότε βολεύεστε και με το δεύτερο. Πάντως είναι καλή επιλογή για το καλοκαίρι που δεν θέλουμε να ταλαιπωρούμε τα μαλλιά με συχνές βαφές. Αν τα δοκιμάσετε (ή το έχετε κάνει ήδη) πείτε μου γνώμες;)

Σας φιλώ xxx.